četvrtak, 23. veljače 2017.

BUKVALNO PRESMIJEŠAN LIJEK MOJE NANE KOJI MI JE SPASIO ŽIVOT



Stalno se narod žali,ali se ne čuva ono najsvetije života,zdravlje.Tek kada ga izgubiš postane ti jedina želja i opcija u životu,dzaba pare dzaba sve.

  Redovno se zalite ali nemati svoje dijete je velika bol,nemati ga zbog svoje bolesti i nehaja je vlastita bol koja proždire.A same smo krive,radi utegnute pantalone,tanga gaćice,suknjice,bose noge,plizanja,kupanja u hladnoj vodi,mokre kose izlazak na vjetar ne dobije se menigitis ali nije smijesno i nije bezazleno to sto su nas nane učile,ozebst ces,neces moci imati djecu,obuci pamučne gaće,duge gaće,nemoj zagrijana u vodu postajes zagrijano olovo koje uvijek puca u vodi,nemoj bosa,nemoj gola na snijeg,ali kada si mlad sve ti je to smijesno.
Kada na kraju dobijes ulcerozna crijeva,hroničnu upalu crijeva,prolive koje te iscrpe i dehidriras.
Kada dobijes grozne hronične upale vagine koje ne možeš iskorijeniti pa zbog njih se istopi svaki pokusaj trudnoce,svaki pokusaj da se zatvori amnion onda se hvatas za slamku NANINU slamku.
Počnes se čuvati,kriti ledja,bubrege,jajnike,jer svi znamo da imamo vaginu koja je direktan odnos unutrašnjosti sa hladnom okolinom.
Poslušala sam nanu,sjela i stavila ugrijani crijep ponekad ciglu i tako svaki dan nekoliko puta grijala noge,i pila čaj,nosila debele vunene čarape i moje stanje se Isusa mi popravilo.Imam bebu od godinu i pol ali na mojoj peći i dan danas naročito zime redovno se grije cigla ili crijep,redovno grijem noge u lavoru vrele vode,i nemam smrzotina i na velikim minusima,nemam upala,i uistinu bolest dolazi preko stopala.

  Koliko puta sam na vasem portalu čitala da masiranjem pete,da stopalo govori o ovome govori o onome i bilo mi je smijesno ali sada znam sta cu,vjerovati onom sto su stari ljudi radili,jer ne bi to radili da je stetilo zdravlju,ne bi ostarili da nisu bili zdravi,danasnja medicina je samo PROFIT

Nema komentara:

Objavi komentar