četvrtak, 23. veljače 2017.

Gledala mamine slike i otkrila DUGO ČUVANU TAJNU: Za jedan dan, cijeli život joj okrenuo NAOPAKO!





Silvija Martinez Pintos (31) iz Mar del Plate u Buenos Ajresu gledala je slike svoje majke na Facebooku i na slici slikanoj par sedmica prije Silvijinog rođenja.

Ona je primijetila da njena majka tada nije bila trudna.

Nije bilo teško zaljučiti da je usvojena. Otkriće je postavila na Facebook sa nadom da će joj neko pomoći da pronađe biološku majku.

”Objavila sam ovu sliku na kojoj ličim na biološku majku, nadajući se da će me prepoznati. Čovjek koji me drži je moj usvojeni tata. Rođena sam 27. marta 1985. u Trevolu i nedavno sam saznala da sam usvojena. Sada živim u Mar del Platu“, napisala je.


Također je dodala da je rođena u klinici Modelo u 11:30 sati, da joj je majka imala 16 godina, a doktor koji ju je porodio se zvao Rikardo Karminati.

Dodala je da samo želi da sazna na koga liči i da li ima sestre ili braću.

Silvija ima dvoje djece od kojih jedno liči na nju, a drugo na supruga.

Njen status je do sada šerovan više od 5.500 puta.

http://www.novonovo.info

Nema komentara:

Objavi komentar